ما همسایه ی خدا بودیم
نوشته شده توسط : nahal

شاید مرا دیگر نشناسی ، شاید مرا به یاد نیاوری . اما من تو را خوب می شناسم . ما همسایه ی شماvarias02.gif


 

 


 

varias02.gifبودیم و شما همسایه ی ما و همه مان همسایه ی خدا .varias02.gif


 

 


 

varias02.gifیادم می آید گاهی وقت ها می رفتی و زیر بال فرشته ها قایم می شدی و من همه ی آسمان را دنبالت میvarias02.gif


 

 


 

varias02.gifگشتم ، تو می خندیدی و من پشت خنده ها پیدایت می کردم .varias02.gif


 

 


 

varias02.gifخوب یادم هست که آن روزها عاشق آفتاب بودی . توی دستت همیشه قاچی از خورشید بود . نور از لایvarias02.gif


 

 


 

varias02.gifانگشت های نازکت می چکید . راه که می رفتی ردی از روشنی روی کهکشان می ماند .varias02.gif


 

 


 

varias02.gifیادت می آید ؟ گاهی شیطنت می کردیم و می رفتیم سراغ شیطان . تو گلی بهشتی به سمتش پرت می کردیvarias02.gif


 

 


 

varias02.gifو او کفرش در می آمد . اما زورش به ما نمی رسید . فقط می گفت : همین که پایتان به زمین برسد ، میvarias02.gif  


 

 


 

varias02.gifدانم چه طور از راه به درتان کنم .varias02.gif


 

 


 

varias02.gifتو ، شلوغ بودی ، آرام و قرار نداشتی . آسمان را روی سرت می گذاشتی و شب تا صبح از این ستاره به varias02.gif


 

 


 

varias04.gifآن ستاره می پریدی . آرزویی رویاهای تو را قلقلک می داد . دلت می خواست به دنیا بیایی و همیشه این varias04.gif


 

 


 

varias04.gifرا به خدا می گفتی . و آنقدر گفتی و گفتی تا خدا به دنیایت آورد . من هم همین کار را کردم ، بچه هایvarias04.gif


 

 


 

varias04.gifدیگر هم . ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد .varias04.gif


 

 


 

varias04.gifتو اسم مرا از یاد بردی و من اسم تو را ، ما دیگر نه همسایه ی هم بودیم و نه همسایه ی خدا ، ما گمvarias04.gif


 

 


 

varias04.gifشدیم و خدا را گم کردیم ....varias04.gif


 

 


 

دوست من ، همبازی یهشتی ام ! نمی دانی چه قدر دلم برایت تنگ شده . هنوز آخرین جمله خدا توی گوشم


 

 


 

زنگ می زند : از قلب کوچک تو تا من یک راه مستقیم است ، اگر گم شدی از این راه بیا .


 

 


 

بلند شو از دلت شروع کن .


 

 


 

شاید دوباره همدیگر را پیدا کنیم

 





:: بازدید از این مطلب : 1349
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: